Buluşma



Neden ben diyordum
Sen beni sevebilir misin?
Ben den söz açmıştın ,beni sevmekten
Beni sevebilmekten.
Durdum ,sen beni sevebilir misin diye geçirdim içimden
Sen zaten arayandın dedin.
 Orada öylece durup bekleyen
Belki de bir şeyleri aramak değil bu dedin
Tamam olan bir şeyde ,olmayanı aramak gibi
Sevildiğini bilmek ister insan, duymak
Ama sen istemezsin ,işte karşına ben çıktım
Bende bulmak için kendini
Bende görmek için bütünlüğünü
Seni söylenmemiş bir sevgide boğabilirim evet
Sana hiç kimsenin çözemediği istediğin tek şeyi verebilirim evet
Durdum öylece durdum içimden geçenler okunan açık bir kitap gibi
Başı ve sonu belli olan bir kitabı okumak gibi değil dedim
Sonu yazmak, sonu değiştirmeye gücün var mı?
Elimi uzattım
Eli; elimdeydi ,tutuşuna göre ya beni kendine çekecek
Yada diğerleri gibi düşecekti
Uzun, uzun baktı gözlerime, beni kendine kat
Beni gelişimle sev ….

Diyen sözün sahibine
Uzun oldu, yazmam zaman aldı, biliyorum ki okuduğunda,
 gözlerinin değdiğini bileceğim.
Ne zaman yalnız kalmak istesem bulacağın yerdeyim
Beni bulduğun yerde

16:26
18 Eylül 2013

Puzzle

Hiç yorum yok: