Aşk ki......




Seni ben hiç kimsede olmayan halinle gördüm de sevdim 
ve hiçbir yerde rastlamadığım, benim için bir yerde olduğunu, oluşunu bilerek sevdim
Ben seni çokluğumda ,mevsimin en güzeli yağmurlu bir günde, ömrümün anlamı diye sevdim
Hiç olmadık bir anda sesinin, yüzünün, sözlerinin, beni saran adının halini sevdim .
Seni ne herkeste olan kaşın, gözün, saçların endamınla değil 
sımsıcak saran yakınlığın, konusmandaki güzelliğin ve benim o arayıp bulamadığım kalbinle sevdim
Kadınlığını, duruşunu, düşüncelerindeki olgunluğunu, anlayışını
Hissetmenin ve o yaşam tutkusunun güzelliğini
Ömrümün var olma sebebini vazgeçilmezliğini seninle sevdim
Her gün doğumundan batımına, organlarımın her zerresinde adını kalbimden aklıma koyarak sevdim 
Benliğime içime işleyen senliğin O özleten gelişinle sevdim
Tanrının bana yolladığı o seni
Bana doğrulmuşluğunu, ömrüme yazılmışlığını
Her gün kendimden gezintiye çıkmış halimi, sende bulduğum içimle sevdim
İşte sen ömrüm, sevgilim, kadınım
Aşk ki; çırılçıplak
Aşk ki….
Bir ömür üstelik
Aşk ki, sevdikçe darma duman içimin dışımın sende kalan yüreği



Puzzle

Hiç yorum yok: