Düello.


Yeni bir gün, belirsizlik,sisler ardında yeni bir zaman dilimi. Gelişmelere gebe kader.Ufukta görünen uzun bir yolun yorgun savaşçı .Mevsimlerden kışın ayazı bahara kucak açmış ürperen yürek,dildeki yakıcı istek,bitimsiz gecenin sabahı.Ey gönlüm ne istersin? Mantıgım ve hislerim arasında düelloma yenik düşmüş geçmiş,Sıyırıp attıgım kabugum,dilimdeki tanrı.Yeni bir günün ilk saati ve ben kaderimin bana ne getirecegini bildigim gerçek.Yaşayacagım hayat....Hoş geldin! seni yine alt eden bir ruhumla, önünde diz çökmeden, geçmişimde bıraktıgım ayaklarımın altındaki ezilmiş iz. HAYAT  sana seslenişim bunlar,bana sunacagın fırtınalı günleri bilerek bekliyorum.Bilki tırnaklarım sökülse kaderimde olan yazılmışı yerin yedi kat dibinde olsa söker alırım senden.

2 yorum:

Pabuc dedi ki...

hoş yazı olmuş..son cümlen için bişey söylemek istiyorum ...Eğer KADERİNDE varsa SEN yerin yedi kat dibinde olsan ,olacak olan seni bulur ve olur :) Bence tabi...

Gönlündeki güzellikler yolunu aydınlatsın..

Puzzle. dedi ki...

:)evet biliyorum,ve kaderim olanı bekledigim gibi adım gibi biliyorum papuç.gerekirse o son sözü yazacak kadar kendimden emin bir şekilde biliyorum.Seninde gönlündeki güzellikler yolunda ışık olsun papuç sagol.