Ne zaman ansam adını






Alt tarafı sekiz dikiş diyorum alıştık dikişlere, endişe etmeye gerek yok.
Olacağı varmış, hani olacak ve biteceğe engel olunmaz, işte öyle.
Sana söylemedim söylesem biliyorum ki hem kızacak, hem de üzülecektin o halini biliyorum senin biraz endişeli ,biraz kızgın ama o gözlerin daima benden yana kaygılı.
Merak etme iyiyim. Hastane dönüşü uğradım yoktun küçük bir not bıraktım,geldiğinde okursun diye.
Sokaktaymışsın yinede ben bekliyorum seni.
Ne zaman çıkıp gelsen o kapıdan,üstünde rüzgarın, yağmurun kokusu.
Şehrin, gökyüzünün rengi, seninle gelir yanıma.
Ne zaman ansam adını
Her şey seninle sevilmek ister
Seni düşünmek böyle bir şey
Ne zaman ansam adını, bütün şiirler sana doğru
Kimi özlemiş
Kimi hasret kokan
Kimi sözler buram, buram sevdalı, birazda utangaç
Hani utangaçlığı senden değil
Olanları olacakları bilmekten
Puzzle

Hiç yorum yok: