Sessizce...








Bir sigara
Ve bir sigara daha…
Kaç olduğuna bakmadan, bir daha…
Ardından baktığım şu akşam, güne arsızca sırtını dönüşü gibi.
Yıldızlar nerdeyse yüzünü gösterip alaylı bir gülüş atacak
Ve biliyorum ki…
Şimdi ben seni çok özlüyorum ya...
Özlüyorum hani...
Hani...
Çok özlüyorum ya...
İşte o zaman...
çok deli özlüyorum ya.
Hani...
Ay bulutların arasından bu gece hiç çıkmayacak gibi… Puzzle

Son bir daha dersin…
Bu son çekiş.
Derinden içine vurur gibi
Bir daha çekersin…
Köküne kadar soluksuz bir daha…
Acıyan genzine bakmadan, bir daha çekersin.
Nefesin yettiğince dibine kadar
Dumanın acı tadı genzini yakar acıtır hani.
Hani…
İçtiğin sigaradan değil dersin.
İçmekte bir nevi tüketmek değil midir?
Kendini tüketircesine
Düşünceler den
Seslerden
Bulunduğun andan
Kendini alıp…
Kendine kapatmak gibi.
Kaçmak gibi kaçmak
Hani…
Aklını kemiren kıskanç duygulardan
Acabalardan
Yâda
Olabilir mi?
Yok, yok olamazlardan
Kendine, aklına, kalbine, duyguna hakim olamamak gibi
Hani...
Ansızın bastıran fırtınadan kaçar gibi kaçmak
Islanmaktan değildir kaçışın
Belki de savrulmak istemeyişindendir
Beklide savrulurken çarpmaktandır korkun
Yıkmaktandır
Yıkılmaktandır kaçışın
Acıtmaktan belki…
Beklide bu yüzden susmak ister insan.
Susmakta aşka dâhil değimlidir
O aşk ki…
Sevenin ve sevilenin birbirini acıtmamak için
Sessizce sevdiği en derin duygu dokunuşudur.

Puzzle

Hiç yorum yok: