Kıvılcım



Gün doğuyor
Ve sen aşk oluyorsun
Yanımda arzulu bir kadının bakışları değer gibi
Aklımı aralayan göz dokunuşların düşüken hayalime
Yüzümde sıcaklığın bedenimi saran aşk kesiliyor birden
Sonra…
Bir yangın ortası mahşer kesiliyor yatağım
Tüm ruhumu yakıp geçen
Ateşten kor dokunuşlara teslim bedenimin kül olup dağılışını hissediyorum
Geceden kalma kuraklığımla
Önce kıvılcım çıkartıp yakan
Ve birden.
Yağmur gibi düşüşün dudaklarıma yok mu?
İşte o an
Bütün iklimler alt üst oluyor
Bütün aşklar yeniden yazılıyor
Yeniden doğurur gibi aşktan ruhumu
Bir kez daha aşk diyor dokunmalar yanmak için
Ve doğmak için
Buzulların eriyip aktığı coğrafyası kesiliyor en mahrem sınır uçlarım
Önce gözlerim uyanıyor
Tenimden tenini sıyırıp attığım örtüsü sevişmelere
Aklımın sınır köşelerinde pusu kuran senli düşlerim
Sustukça susadığım
Dudak aralarımın açlık kokusu
Senli yoksulluğumun sapaksız duraksız hali
Ah bir bilsen
Bir anlasan
Dilenirken dilimin açlığımın sana oluşunu
Yağmacı ellerimin her dokunuşunu
Hırsız kesilen ellerim sana aitliğini
Sevgili…
Seni her düşündüğümde tepeden tırnağa talan eden suretine teslim oluyorum ya
İşte o an…
Tutup çekiyorum tüm ruhunu
Ruhuna adımı yazmak ister gibi
Ne olacağı umurumda olmayan kıskıvrak tutuşlarımın parmak izi oluyorsun ya
Ve ben
O kadar sahip
O kadar benimsin dediğim
Aç bir kurdun bakışında, gözlerim bedeninde iz sürerken
Baktıkça sana aç bir kurt kesiliyor ya içim
Alsam ağzımda tutacak
Dokunsam dilim tadına varacak
Avını yakalayan vahşi bir hayvan gibi
Direndikçe dirilen teninde dudaklarım izim oluyor
Ve ben
Yolunu kesen bir akıl oyununa teslim oluyorum o an.
İşte ben her gün sana açlık çekerken
Yatağım pusu alanı
Yatağım… Kuytu kesiliyor en katil sevişmelere.
Abanışlar altı tırnak izleri şahidimiz oluyor tenimizde
Bedenimizden akan ter aşk sızıyor.
Daha derin, daha sert
Abandıkça karıştığım aşk gibi
Sapak yok…
Durak yok…
Sonrası....
Sen aşk oluyorsun benimle.

Puzzle

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu sarkiyi ilk defa dinliyorum Tarzi sizin siirlerinize ne kadar benziyor.Sarki ile post ta birbirine cok yakisiyor..

Paris in Me :) dedi ki...

woawww !!

DOREMİ dedi ki...

geldim dinledim okudum ama yorum için ayrıca uğrayacağım..:))

DOREMİ dedi ki...

"Ateşten kor dokunuşlara teslim bedenimin kül olup,dağılışını hissediyorum.
Geceden kalma kuraklığımla"

ÜZÜM ün yumuşak tınıları,şiirinizle birlikte...fazla da söze gerek yok zaten..:))