O an


Rengim diyorum sana
Kokum
Canım
Gözümün nuru
Nefes, nefes soluğum
İçime sarıp, alıp öptüğüm.
Biliyormuşsun sevgili...
Gecelere sen diyorum artık
Gecelerde sana doğar gibi.
Aklımı sürüyorum boyar gibi sana beni.
Bir kıyısı sen
Bir kıyısı ben oluyorum
Şehrinin gecesine düşür gibi
Mesela..
Aklına düşmeye çalışan sevdalı düşlerimi asıyorum gökyüzüne
Yıldızlara
Ay'a
Bulutların mavisine asıyorum sevdamı
Biliyor musun?
Geceden ne varsa aklım oluyorsun
Önce gözlerime soruyorum seni.
Nasılda ürkek bakıyor sana
Hayal ederken bile dokunmaya kıyamadığım
Düşüncelerime.
Sonra...
Dudaklarımdan dökülen senli başlayan sözlere
Biliyor musun şuan, bilmesen de yanımdasın ya!
Hayalini düşlemek kadar gerçeksin ya
İşte o an
Başımı kaldırıp gökyüzüne bakıyorum
Seni sevmenin ifadesini arayan gözlerle
Önce yıldıza bakıyor gözlerim
Yılız diyorum
Hayır.
Yıldızlar sadece senim gözlerin olabilir.
Ay diyorum
Hayır.
Ay sadece senin suretin olabilir.
Sonra, ağaca, taşa, toprağa, sese
Onlar senin adındır diyorum.
Ya şu esen rüzgâr
Ellerin diyorum
Bak ellerin dokunuyor saçlarıma
Nasılda sever gibi halin
Ah sevgili...
Sen diyorum
Sen.
Seni sevmek diyorum.
Sana gökyüzü olmak gibi.
İşte ben diyorum
Seni sonsuz bir mavinin gökyüzü ile severken
Seni yıldız
Seni ay
Seni tanrının evrende yarattığı
Yer gök arası  canlı cansız
Sen diye
Adın diye
Zikir, zikir
Tanrıya tapar gibi
Kurban gibi
Adanmış bir ruhun canıyla
Sararak seviyorum
Seni yürüyen ayaklarıma
Bakan gözlerime
Tutan ellerime
Kemiğimi saran ben tenime
İçime ince ince işlerken özlemini
Hasret diye bakarken şehrimin bütün ışıklarına
Geceye bularken sevdamı
Rüzgâra katarken kokumu
Yağmura adarken ruhumu
Bil ki gece senin evinin çatısı üzerinde
Bil ki rüzgâr senin pencerenden giren kokumla
Bil ki yağmur senin, sokağına, saçlarına, ellerine, yüzüne düşen ben.
İşte o an...
Aklımı sıyırıp geçitigin.
Beynimde yer etmiş milyonlarca düşünceden, özlemden, hasretten, keşke den,
İyi ki den, illa ki sen olursun.
Aklımdaki en güzel halinle, seni en çok sevdiğim halinle, düşüyorsun içime...
En masun halinle, çıkıp geliyorsun şehrinden.
Ellerim tutmuyor o an.
Bacaklarım taşımıyor bedenimi
İşte o an...
Tarifsiz bir zaman dilimi oluyor senli aklım
Ne yapacağını bilmeyen
Nereye bakıp
Nereye tutunacağını bilmeyen
AN' oluyorsun bende.
Aklıma çakılmış paslı bir çivi
Bir çoğalma
Bir sel oluyorsun içimde, nereye döküldüğünü bilmediğim.,
Ah sevgili…
İşte o an....
Bir ben oluyorum sende.
Puzzle

6 yorum:

ruhum dedi ki...

Aklına düşmeye çalışan sevdalı düşlerimi asıyorum gökyüzüne...

yine çok güzel bir şiirdi

Adsız dedi ki...

Sen Ben Biz oluyor her gece bu beden
Çok güzeldi

Puzzle. dedi ki...

Hissettigim duyguları kaleme almak ve paylaşmak tek yaptıgım bu. @ruhum dile gelen her cümlede seven ve sevilenin yansıması degilmidir? Gök yüzüne bakmak yeterli :)

Puzzle. dedi ki...

@dağınık o"da aşkı aşk yapanda sen ve ben iki duygunun birbirine karışması degilmidir

ikimiz dedi ki...

mükemmellll tek kelime

kelebeğin rüyası dedi ki...

Bir sel oluyorsun içimde, nereye döküldüğünü bilmediğim.süper olmuş..