Bu yüzden



Ben hiç ayrılık şiiri yazmadım bu güne kadar
Aslında yazmayı düşünmedim de değil, çünkü yazmak her şeyi yazmak olmalıydı.
Aşkı yazmak kadar, acıyı, ölümü, hayatı, mutluluğu kavuşmayı yazmalıydı bu eller
Bu elerki yazarken içinden geldiği gibi yazmalıydı.
Ben olmalıydı yazdığım.
Ben...
Benki içimdeki tek şey mutlululuk ve güzellik adınaydı herşey
Kalemimden dökülen her kelime mutluluk olmalıydı
Sevmenin güzelligi,kavuşmak olmalıydı
Acının,göz yaşının ,ihanetin yalanların duygusu ayrılık degil
Benim yüreğim benim gözlerim, benim dokunuşlarım aşk adına güzel ne varsa yazmalıydı.
Bu yüzden
Sevmek dedim daima bulanır gibi sevmek, yok olurcasına sevmek
Taparcasına sevmek,ilmek ilmek sevmek dedim bin defa
Sevmenin güzelliğini yaşamalıydı insan
Aşk demeliydi bütün dudaklar
Aşk kokmalıydı bütün çiçekler
Aşk için bin defa ölüp ölüp dirilmeliydi
Aşk olmalıydı kavuşmalar
Aşk kokmalıydı bütün evler
Aşk ile büyümeliydi sevgiler
Aşk...
Aşkın kokusu olmalıydı her yer.
Nefes aldıkça aşk soluk vermeliydi yürekler.
Ben hiç yazmadım ayrılık şiiri bu güne kadar
Sevmek dedim daima bin defa sevmek
Solugunu öper gibi sevmek
Dudaklarından nefesini bırakır gibi sevmek
Ruhuna iner gibi
Tepeden tırnaga dua dua
Aşk diye sevmek
Acıya dair
Ayrılıklara dair
Umutsuzluğa
Göz yaşına dair
Şu hayatın yüküne dair
Yinede aşk.
Ben hiç yazmadım ayrılık şiiri bu güne kadar
Çok sevmek dedim.
Ölüm dedim ayrılık duygusuna
Ayrılık ölümdü elbet
Ölümü yakıştıramadım ayrılıga
Sevmeleri ayrılığa
Ben hiç yazmadım ayrılık şiiri bu yüzden
Ebetteki aşkta ayrılıklarda yaşanırdı ama
Aşk dedim…
Aşk aşk….
Aşk ki; Damarlarında dolaşan kan gibi
Zere zere aşk
Daha fazla ve daha fazlası aşk
Kimsenin bilmediği görmediği sonsuz bir çölde yol almak gibi, büyüdükçe büyüyen sonu olmayan, sürgün, sürgün aşk.
Ben halinden çıkıp, ol hali aşk
Onun gözleriyle bakmak
onun ayaklarıyla yürümek
onun soluğunda nefes almak
onun elleriyle dokunmak olmalıydı aşk.
İki dudagın dokunması gibi aşk.
Bedenlerin bir birine akmasıydı aşk
Bir dine benzemeliydi,ne olursa olsun o aşkı taşıyabilmekti aşk
Erimekti,yanmaktı aşk
Sadakatin
Güvenin
İhanet kapıları kilitli
Yalansız olmalıydı aşk.
Ben hiç yazmadım ayrılık şiiri bu yüzden.
Ah sevgili...
Senin adının olmadıgı bende
Nefesim kesilir.
sevgili!
Aşk dedim adına
Aşk aşk….
Ben hiç yazamam ayrılık şiiri ömrüm boyunca.
Puzzle

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Sana ayrılık şiiri yazmak yakışmaz o yüzden yazma kelimelerin içinde ki sevgiyle boğuyor ve o an içinde yaşıyorsun sen o mutluluğu aşkı ve onun getirilerini...

Enterasanteler dedi ki...

Yazma ayrılık,yazma Puzzle.Sen aşk yaz olurmu,sen yaz ben okurum aşk yaz olurmu Sevgilerimle.
sevgili!
Aşk dedim adına
Aşk aşk….

Puzzle. dedi ki...

@PufidooT seni yeniden görmek güzel:) Ayrılık şiirleri ömrüm boyunca yazmıyacagımı biliyorum,sadece küçük bir denemeydi sanırım bana yakışmıyor bu tarz durumlar:) sevmek adına sevilmek adına güzel olan her duygu varolsun yüreklerimizde diyelim.Allaha emanet ol yazılarını okudugumu bir kez daha hatırlatayım,devam et zamanla farkı göreceksin.

Puzzle. dedi ki...

@Enterasanteler Yorumunuz için teşekkür ederim,yazılanlar elbette okunsun diyedir.Okudugum bloglar içinde benden daha güzel yazan arkadaşlarda var,önemli olan okurken sadece okumak adına olmamalı diyorum insana bir şeylerde katmalı ve ben sadece şiirsel olarak duygularımı ifade etmekten ayrıca mutuluyum.

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Hep aşk olsun, hep kavuşma !