Özledim işte..


Kış geldi geçiyor,kar yagmasını özledim .Sabah kalktıgımda yagan o güzel kar tanelerinin altında yürümek istiyorum.Özledim açıkçası,belkide beyazlıgın masumlugunu özledim,ak pak oluşununda kaybolmayı özledim.Üşümeyi,çocuklar gibi mutlu olmayı özledim .Gök yüzüne başımı kaldırıp yüzüme düşen kar tanelerini silmeyi özledim ....Bir çay bahçesinde olmayı ,bir parkta yada korulukta yürümeyi,kimseye aldırış etmeden sırt üstü uzanıp dakikalarca kalmayı özledim işte.Kardan adam yapıp burnuna havuç takmayı özledim.Atkımı,beremi çıkarıp bana benzemesi için çaba harcamayı  ne bileyim özledim işte..Kar yagsa diyorum .Öyle yagsınki,akşamları sokak arasından çıgırtkan sesli bozacının sesini duymayı, eve geldigimde ellerimin,burnumun soguktan kızarmış haline bakıp gülmeyi,ne bileyim özledim işte...Puzzle.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

bende özledim karın yağmasını :) buarada harbi ne demek harbi insan nedir :))

Puzzle. dedi ki...

aklımın sureti ..Olmaz önce ben özledim sıranızı bekleyin ilk yagan kar benim için yagacak:) hımm harbi demek,lafını esirgemiyen demek:)

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Çok rica ederim en önce ben özlemiştim :)Hatta kar yağmadığı için depresyonda olduğum bile söylenebilir :)

LLuvia dedi ki...

Kar yağmasını özledim
ama sadece yağmasını değil
karlı sokaklarda yürüyebilmek için her adımıma ayrı özen göstermeyi
kayıp düştüğümde acının tüm vucudumu sarmasını
Bir de elimi tutup beni kaldırmaya çalışan insanları özledim
En çok da karın yağmasını iki kişi izlemeyi özledim.

leyla dedi ki...

Biliyor musun ençok burnum üşür benim de. Buna rağmen özledim karı.Şehrin kardan bi gelinlik giymesini. Gelinlik içinde her kadın ne masum, ne güzeldır. Karın üzerıne sırt üstü uzanıp ,boyunu ölçmeyi denedin mi hiç. Harikadır.Unutmadan, kar,havadaki bütün mikropları öldürürmüs. Belki, içimizdeki mikroplu düşünceleri de öldürür. Evet ya, kesinlikle kar yağmalı. Ben de özledim. Kar ve karla gelen bütün güzellikleri.

Puzzle. dedi ki...

Dalgaları Aşmak..çok üzgünüm sizde sıranızı bekleyeceksiniz:)Gördügüm kadarı ile herkes karı özlemiş fakat ilk dileyen ben oldugum için sıra benim:))bu kadar istemeye kar yagmazsa esas depresyona giren ben olacagım!

Puzzle. dedi ki...

LLuvia ..Bu duyguyu bilirim hayatımda 2 kere karda düştüm hiç kimsede elimi tutup kaldırmadı,sanırım bayanlar bu konuda daha şanslı:))Sizin için bol bol kar yagsın diyelim.

Puzzle. dedi ki...

leyla..karla gelen güzellikler ee burnumuzda üşüse,buna deger diyorum.sevgiyle kalın

LLuvia dedi ki...

:)) valla belli olmuyor etrafında erkek varsa şanslısındır, kadın varsa şanssız :)

kapağıkaybolanşişe dedi ki...

bende özledim... çünkü onu kar düşerken tanıdım...

Puzzle. dedi ki...

LLuvia ;kendinden emin tavrınız ve öz güveniniz okadar yogunki bahse girerim siz kardada düşseniz tek başına kalkmayı becerirsiniz:)

LLuvia dedi ki...

Uzaktan böyle görünüyorsam yandım :) Hayır ben yalnızlık için yaratılmamışım. Öz güvenim yok ezik ve mutsuzum :) Tüm kötü özellikleri kabul ediyorum yeter ki tek başıma olmayayım bir daha karda yürürken :)))

Puzzle. dedi ki...

LLuvia..Ne olursa olsun yeterki olsun..Ne istedigini bilmekte güzel..sizin açınızdan en azından.:)