Hangimiz...

Sessizliğin içindeki sesleriz sadece




Suskunluğumu alıp götüren sözlerini okuyorum
Ne çok susmuşuz
Ve ne çok dinlemişiz içimizi
Bakıyorum da kendime ! kendim bile katlanamıyorum artık
Oysa sen her zaman en sabırlı halinle
Bir kapıda bekledin durdun
En olmadık zaman da
Hisseder gibi çıkıp geldi sözlerin

Bazen günün bir saati bulurduk birbirimizi
Bazen o sessizliğin içinde  dokunurdu düşüncelerimiz
Gün derdim
Gün boyunca  ne yaparsın!
Elinde tuttuğun sıcak bir kahveyle söze girer din
Düşündüm
Rüzgara dokundum
Sonra derdim
Sana konuştum duymadın mı?
Okumadın mı yazdıklarımı
her cümlesi bana ait sözlerimi ! o gün bütün olacakları bildiğim halde bilmeyen tavrımın
tek sebebini bilen de sendin

Sen saçlarını tara
Sen kuşlara bak
Bir elmayı dalında gör

Aklımdasın……


Puzzle

Hiç yorum yok: