Hatırlama



Ah Müşerref
Tanıdığım bir kadındı üstü kapalı
Var mıydı yok muydu bilmem
Ama vardı
Kazancını ev hizmetlerinden sağlardı
Sadık, sır tutan işine bağlı kadın
Ah Müşerref
Şahsen tanıma lütfu olmasa anlatıldığın kadar adınla tanıdım seni
Sabah dokuz akşam beş işlerinde tanıdım
Saatini sektirmeyen vazifesine sadık
Tarabya Ptt yeni köy kuyruğunda tanıdım
Sen ne çok sırlara vakıf tın
Ağzı sıkı sormayan sorgulamayan işine sadık
Sonra işinden çıktığını duydum
Velhasıl çıkma sebebi aylık maaşını alamama olduğunu
Şimdi aklıma gelmişken durup dururken
Seni anmak ta varmış
Ya mümtaz diyorum
Şu mümtaz, içmeyi seven eli öpülesi kalender adam
Dinlemeyi seven
Hiç çekinmeden borç veren adam
Kalp ameliyatı geçirmiş olmasına rağmen hayatla alay eden
Vayy mümtaz abim
Bazen seni de düşünmediğim olmuyor değil
Büyük adamsın vesselam
Ne demekmiş bu

Hayatta yapılan iyi ve kötü hiçbir şey unutulmuyor 

Puzzle

Hiç yorum yok: