Sade ve yalın olsun istedim ne eşlik etsin ,nede herhangi bir şey karışsın, sadece iki yüzün birbirinin gözlerine odaklanıp anlatmak istediği, anlatmaya çekinir gibi ürkek gözlerin anlattığı olmalıydı her şey, o anın müziği gibi ya da o anın hissi, o ana düşen birden bire sözler gibi, birden bire bir kuşun kanat çırpması yada. 
Beni çeken o duyguya karşı bir adım geri duruşumun, sende yanlış anlaşılmalara ihtimal vermek istemesem de anlamanı da istiyorum öte yandan.
Her geçen gün biraz daha kendime koşan halimi, kendimi buğday ununda bekleyen suyun içinde ellerinin  arasında yeniden yoğrulmak istercesine ,üstelik o ellerin yeniden beni odun ateşinde şekle sokacağı, buna hazır mıyım !?
Geri duruşumun yüzüme yansıyan halini anlayacak bir kalbi sevme cesaretim yok diyorum ,şimdi durduğum şu anda içime düşen bir kurdun elmayı içten içe yerken ,o elmayı var etmek içimin tohumunu dikecek cesaret isterken üstelik. 
Bir tohumun yeniden var olması, adanmak kadar meşakkatli, sabır isteyen durumken, ne sabra ,ne meşakkate ihtiyacım var, elmada ağaç, ağaçta elma olma durumu bu. 
Buna rağmen içinde duranı bilmediğimi sanma, kendini saklamaya çalışan o kalbinin neden böyle olduğunu her şeyi gören halimin hissetmediğini mi sanıyorsun aksine hissettirmeyen halim aslında seni hazır olma durumu gibi bu kapı eşiğinde durup aralık kapıyı itecek gücü hisseder miyim?
O kapının ardından sızan ışığı görmediğimi mi sanıyorsun ,o ışığın beni içine çekecek kadar saydamlığını ya da
Şuan sadece yönümü dönüp baktığım yerde kendi aksimin aksine düşen görüntüleri gördükçe
Bu hayatta beni şaşırtacak hiçbir şeyin kalmadığı olabilirlik üstüne ihtimaller düşünürken olabilir mi diyorum, durduğum yerde her şeyi ters düz edecek bir kadının varlığından çok varlığıma denk düşecek soluğun sıcaklığını soluğuma karıştıracak sözlerinden ne dediğini anlayıp sözünü bitirmeden bedenimin, dudaklarımın verdiği olmak ona.  
Ağzı yeni çıkmış ekmek fırınından sıcak nemli dudaklar gibi birbirini yiyen olmak
Ki ben ekmeğimi başka ağızlarla bölüşemem.şimdi çalabilir müzik….
Puzzle




Hiç yorum yok: