Çöl



Çölde kadını gördüm
Aşkını gördüm
İzimi sür dediğini duydum
Çok sev daha çok sev hep sev ayak izlerinin izini
Çölde kadını gördüm
Çıplak bedenini
Giysilerden soyulmuşluğunu gördüm
Çöldü
Erkek ve kadınları gördüm
Akşam gün batınca
Ay yükselince gökte
Sesleri gördüm
Yüzleri gördüm
Sabahlayan sevişmelerin yılan kabuklarını
Zehrini gördüm
İhanetlerin çöle sızışını gördüm
Mezarlıkları
Taslak, taslak yaşanmış aşkları gördüm
Çölün büyüklüğünü gördüm
Şehir kokusunun bulaştığı kadın erkek kokularını
Anneyi babayı arayan çocukları gördüm
Çıplak anadan dogma organların yatağını
Birbirine konak kuran gizli bedenleri
Ağızlarda sertlikleri
Bedenin derinliğindeki büyümeyi  sert iniltileri
Aşkı çöle bulaştıran tozlu sözleri
Rüzgârın savurduğu sözleri gördüm
 Satılmış ruhları gördüm
Çölde kadını gördüm
Çölde yolumu bul diyen kadını
Yüzünü Ruhunu İçini gördüm.
Çölde adının kuma karışan saklılığını gördüm
Gece güneşe kavuşan susuz dilenişlerini gördüm
Çölü geçtim
Çölü yürüdüm
Çölü geçtim
Çölü yürüdüm
Gör dedi bir ses
Gör beni
İzimin
İzinde duran
İzi

İzi buldum
İzin üzerinde izler olmayan izi
Kimsenin görmediği izini
Çölde çölü buldum
İzin de atları gördüm
İzinde kuşların kanadını
Yağmayı bekleyen yağmurları
Kokusunu cennetini
Bahçeni
Olduğun beklediğin el değmemiş ruhunu
Ayak değmemiş toprağını
Hiç kimsenin yürümeye cesaret edemediği yerini
Bekâreti bozulmayan bedenini
Oradasın
Orada
çölün çölünde
 İzinin izi üstünde
Çölümde

Puzzle

Hiç yorum yok: