Gözlerim



Gözlerimi yumuyorum, ne garip
Gözlerimin o derin geçmişinden martılar geçiyor
Yaşım sekiz oluyor, büyümüşlüğüm, isteklerim ayaklarımın altında koşar adım
Kırk yaşında bir adamın gözlerine bakan boyum
Korkulara aldırmadan uçsuz bucaksız planlarım
Hayat! kırk yaşında biraz acı, biraz hüzün biraz mutluluk
Gülümseyen gözlerimde kendi gözlerim
Gözlerimi yumuyorum
Korkusuzca, küçücük ellerimde, kocaman bir yumruk
Hayata meydan okuyan gülen gözlerim
Bir kuş bakışında, deniz gözlerim
Puzzle

14 yorum:

MOMOL dedi ki...

"bir kuş bakışında, deniz gözlerim"

yüreğine sağlık puzzle. çok güzel...

Adsız dedi ki...

Doğum günün mü yoksa? eğer öyle ise kutlu olsun.torunlarına gençken neler yaptığını anlattığın uzun ve mutlu bir ömür dilerim.E tüm bunları doğum günün olmasa da dilerim.Kırkımızdan sonra iyi dilekleri şekle bağlı kılacak halimiz yok ya :)

Adsız dedi ki...

Çok güzel. Aynı yaşın yorgunu olmaktan gelme bir aşinalık buldum dizelerinde.
Hem güzel bir vakit insan için hem de darlık hissi veriyor bana bu yaş.Bilmem ki yolun neresindeyiz.Ama umarım güzel şeyler görürüz.
Bu arada sesin çıkmamış uzun zamandır.Gönlün hoştur inşallah.

Adsız dedi ki...

nerelere kayboldun........ iyi misin ?

yoldy35 dedi ki...

Yazılarınızı gityat.com ' da paylaşabilir, sitenizi tanıtabilir ve kendi kanalınızı kurabilirsiniz. Sizi de aramızda görmek bizi çok mutlu eder.

Hamiyet Akan dedi ki...

Ben geldim komşum, şiirlerini okudum yine gezindim duygu sokaklarında ama sen yoksun ortalarda hayırdır nerelerdesin?

YüReKTeN DaMLaLaR dedi ki...

sevgili puzzle;

nerelere gittin

iyimisin

DOREMİ dedi ki...

Sessiz sedasız ayrılıverdiniz buralardan mavi ruhlu serçem gibi..:))bilesiniz ilk dostlar unutuluyor...umarım iyisinizdir?..:))

Puzzle. dedi ki...

crazywomanrosemary...Bu düşünceye nereden vardın bilmiyorum, demek ki sen hala o çocukluğun saflık bahçesinde oyunlarla meşgulsün.Eğer dostları iyi tanısaydın o mavi ruhlu serçenin her gece beni ziyaret ettiğini de bilirdin.Endişe etmene gerek yok kimsenin bir yere gittiği de

Puzzle. dedi ki...

Hamiyet hanım gönül dostum,bazen o sokaklardan hiç çıkmak istemeyiz,sesinizi işittim irkildim duygularımı alıp geldim :)

Puzzle. dedi ki...

YüReKTeN DaMLaLaR seni görüpte iyi olmayan varmıdır bu dünyada:)insanın aile sıcaklığı gibisin,evini unuturmu hiç çocuk :)

Puzzle. dedi ki...

ruhgezgini,dostum benim daha önce söylediğim gibi sen anlarsın ;)anladın beni.

Puzzle. dedi ki...

Momol açılmamış bir mektubu almak gibi bu şimdi gördüm,okuyan anlayan o gözlerinize sağlık :)

DOREMİ dedi ki...

'bilesiniz ilk dostlar unutuluyor'
unutulmuyor olacaktı özür..:))