Koku






Sabaha uyanmayı seviyorum, bir şehir havası var burada, birazda kar .
Yağmur yağıyor biliyor musun,?
Her zamankinden sıkı giyinmedim bugün, o sevdiğim gri atkımı takmadım mesela, rüzgârı hissetmek istedim, yüzümden boynuma vuran kulaklarımda ki sesi duymak istedim o soğuk esintinin yüzümdeki dokunuşu, üşümeyi istedim
Uzun zamandır yürümeyi bıraktığım, yürüyüşleri ne çok özlemişim meğer! ne çok şeyin beni özlediğini bilmeden
Gülümsemeleri
Gülen gözleri
Çoğul günaydınları
Çokluğu
Günün kokusunu
Gökyüzüne bakarak derinden içime nefes çekmeyi
Üç kere diyorum
Üç kere, derinden alıp verdiğim nefes öyle hayat dolu ki
Bütün her şeyi göz kapaklarımın altına alıyorum
Gözlerimi bir an yummak
Hani...
Hep kalsın , sıkmadan şefkatle
Hani...
Her sabahın bir kokusu vardır, evini özlemek gibi!
Her evin bir kokusu vardı.
Bir kadını sever gibi!

Puzzle

Hiç yorum yok: