Kadınım



Seviyorum seni
Öyle seviyorum ki …
Seninle hasta düşsem, ilaç zehir olur bana
Sana uyumak ister
Dilime bağladığım ismin
Gece ve gündüze hükmeder seninle
Gözlerim köşe bucak alıcı bir kuş olur
Nereye baksa seni arayan
Nerde dursa seni bulan, açlığı olur yüzün
Önce kalbime
Sonra aklıma düşer bir bir sesin
Tut beni…
Hep sev…
Daha çok sev diyen.
Ben sana bir kez daha sürgün olurum
Bir kez daha sana bezenir, başını almış bir çocuk kesilir içim dışım.
Ağzının kıyısına takılıp duran ismin olur ismin
Ve senin soluğun bir fidye olur
Benimki seninkini kurtarır, seninki benimkini

Puzzle

3 yorum:

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Harika....

Puzzle. dedi ki...

Nerelerdesin sen,uzun zamandır kayıptın :) sağlıkla...

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Evet uzun bir süredir yoktum, ama şimdide siz olmayacaksınız, biran evvel sağlığınıza kavuşmak dileğimle.