Ne zaman sevsem seni




Ne zaman gelsem sana
Ne zaman seni düşünsem ,
Ne zaman sen gelsen aklıma
Zaman telaşlı bir çocuk kesilir.
Ne zaman yazmak istesem
Sesim yüreğime kulak kesilir içten içe.
Ne zaman gün geceyi koynuna alsa
dudaklarımda bir ıslık melodisi eşlik etse
Saçlarının kokusu alır evimin her yanını
Oysa sen bilirdin,
Bilirdin tutup çektiğim yanının yanım olan halini
Eksikliğim derdim derin bir ah ile
İçimin yangın yeri olurdu sesin, nefesin özlemin.
Gözlerim düşerdi ardına, yüreğimden tutan el kesilirdi sıkı sıkı
Oysa sen bilirdin
Bilirdin  beni
İşte o an…
Mevsim olur düşerdin birden kucağıma
Ellerim bir daha dokunurdu
Gözlerim bir daha severdi
Ne zaman özlesem seni
Ben anlardım hangi mevsimi soluduğumu...
Zaman nefesi kesik bir istemek olurdu yanında
Düşündükçe seni, gece yüzünü aya döner
Ay kızarır bulutların arasından utangaç
Gece uzar gider seninle
Sabah seninle uyanır günüm
Şehrin yolları sessizliğe bürünürken, sesim sesine düşer
Kalbim kalbine çarpar sevmekten ağır yaralı
Ve ben ne zaman değsem dudaklarına,
Ve sen ne zaman düşsen yanıma
Mevsim bambaşka bir mevsim olur....
Ağaçlar tomurcuk kesilir
Çiçekler açar
Yağmurlar bize yağar
Biz yine rüzgâra bırakırız yüreğimizi
Ve yeniden yağarız birbirimize.
Ne zaman sevsem
Ne zaman seni düşünsem ,
Ne zaman sen gelsen aklıma
Aşk ayak başı
Aşk çıplak kesilir

Puzzle

4 yorum:

YüReKTeN DaMLaLaR dedi ki...

sevgili puzzle;

aaaa dedim ne güzel dedim
o kırmızı kadındaki puzzle senmişsin ne güzel ne güzel bir şey yakalamışsın

Ne güzel yazıyorsun içini
çok güzel kelimeler bunlar

sevginiz daim olsun
aşk hiç bitmesin

sevgiyle...

Puzzle. dedi ki...

Sevgili yürekten damlalar senden bunları duymak güzel,içten samimi duygularını sıkıca tutup yüregime koyduğumu bilesin,insanın senin gibi dostları olması herşeye degiyor,şuan iyiki varsın bu güzel sözlere ihtayacım vardı dersin ya işte öyle :) evet o Puzzle benim şaşırma başka kim olabilirdi ki;)sevmek sevilmek güzel degilmi ama,sevmek öyle böyle bir sevmekte değil...

YüReKTeN DaMLaLaR dedi ki...

sevgili puzzle;

ne güzel gerçek olan duygularımı
hissetmen çok güzel aynen dediğin gibi düşünüyorum.
demek ki duygularımı yansıta biliyormuşum
evet çok belli
öyle böle bir sevgi değil farkındayım...

aşkın daim olsun
güzel duygulu adam

sevgiyle...

YüReKTeN DaMLaLaR dedi ki...

sevgili puzzle;

ama şunu yazmayı unutmuşum
o kırmızı kadında çok güzel
yazıyor çok güzel duygulara sahip
bence tek taraflı bir güzellik değil bu
onuda okurken of ki ne of derim
içimde hissederim kırmızı kadının duygularını ona da selam olsun
oda çok güzel bir kadın belli yüreğinin yansımasından

buda
kırmızı kadına sevgiyle olsun ;)