Senin beni bulacağın tek noktada olmak





Bugün her şeyi seninle yapmak istedim
Gülüşünü sesini gözlerini aldım
Sonra… Ellerini aldım elime
Yüzün yüzüme yakınken duyduğum tek ses nefesindi
Sanki bir mektubun ilk satırı gibi gözlerinin dokunuşunu okudum
İlk telefon konuşması gibi titredi içim
Gözlerimi kapatıp hiç bitmeyen bir gün istedim
Bu gün her şeyi seninle yaşamak istedim
Hani çocuklar gibi
İki çocuğun mutluluğundaki oyunları oynamak istedim
Kör olup görmek ister gibi
Arayıp bulmak istedim…
Sonra seninle koşmak
Koşa bildiğince yanlız sen ve ben  olmak istedim
Bugün
Hiç kimsenin olmadığı bir dünya kapısından girmek istedim
Yalnızca masal perilerinin olduğu
Bir dünya vermek istedim.
Sonra…
Kaybolmak istedim
Gözlerine bakıp kaybolmak…
Senin beni bulacağın tek noktada olmak istedim.

Puzzle

Hiç yorum yok: