Aşktandır özlemek




Özledim
Özlüyorum
Çok çookk özledim.
Bütün gücümle içime çeksem nefesimi özlem biter mi ya da alır getirir mi her şeyi.
Özlemek…
Uçsuz bucaksız kalp ülkesi, aklın ve düşlerin kol gezdiği derin bir kuyu
Yaşadıkların ve yaşamak istediğin hayal ve tutkuların içine sığmayan o derin duygu
Uzaklık ve yakınlık arasında ruhumuzun özgür bırakılmış  iç çekişleri
Özledim
Özlüyorum
Bir bilsen ah bir bilsen görsen dediğimiz o derin kalp yangını.
Aşktandır özlemek
İçimizde savaşan o avaz avaz özlem ordusu
Gözlerin, dilin, ellerin aşkın  tutuklu ruh hali
Aklın gelip gittiği o sözcük ordularının can yakışları
Uzaklık ve uzaklıklar arası içimize oturan kıskançlık nöbetleri
Delirmişliğin dokunmak ve dokunmamak arası aruzları
Meğer aşk insanın uzak savaşıymış
Meğer aşk özledikçe uzaklığı tutup içine çekmekmiş
İnsan uzaklığı içine alabilir mi?
Ah sevgili...
Biliyor musun her seferinde uzak şehrinden bir sen alıyorum içime
Bir, bir topluyorum yüzünü
Bir, bir ayak izlerinin sokağını caddesini
Selam verdiğin dostlarından,
Arkadaşlarından sessiz haberciler kuruyorum
Uzak bir şehirden yakın bir şehre göç eden kuşlar topluyorum
Her kanat sesinden adını hatırlatan yüzün düşüyor yoluma
Elini, saçlarını, kokunu, gözlerini alıp getiren
Kalbimin içinde  senli bir şehri yaratıyorum
Hükmü sen
Dili sen, yasası sen 
Nefes, nefes çektiğim bütün uzaklıklar içinde.
Seni tutup çektikçe çektiğim...
Ah o özlemek.

Puzzle

4 yorum:

y. dedi ki...

"hepalçak sesle konuşan
biri de vardı ki
kederini soylu kılmak için
yüreğindeki kurşun yarasına
aşktandır derdi"

sen ki, aşkı özlemle büyüten sevgilim... dönde bak şu evrene uğruna ağaca,dala, serçeye, maviye dönüşmedim mi. sen ki bütün özlemleri bir gecede büyütüp çiçek açtırdın, sen ki özlemi öfkenin arkasına sakladın. şimdi ellerinden aşk kadar özlem sızıyor, şimdi bu şehirde sana ait bir özlem yağmur olup üzerime yağıyor.

kapıyorum gözlerimi geceye, düşlerimde seni topluyorum hayattan, bıraktığın yerden başlıyorum yazıya, özlemleri başa sararak yeniden. seni seviyorum.

Adsız dedi ki...

O kadar guzel yazilmiski bu siir

Kalbimin içinde senli bir şehri yaratıyorum
Hükmü sen
Dili sen, yasası sen
Clementier

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Puzzle,
Her zamanki gibi şiirleriniz çok güzel,fakat bu şiirinizden açıkcası çok etkilendim...

Kalbimin içinde senli bir şehri yaratıyorum
Hükmü sen
Dili sen, yasası sen
Nefes, nefes çektiğim bütün uzaklıklar içinde.
Seni tutup çektikçe çektiğim...
Ah o özlemek.

Puzzle. dedi ki...

y.seni seviyorumlar hiç bitmesin bende,bendeeee:))

mon clementier,sadece o anlık hislerin yazıya dökülüşüydü begendiğine sevindim :)


Bir Dilim Aşk :)Demek öyle,yani her şiirim tabiki farklı çünkü insanın içinde duydugu his patlaması gibi,bir anım bir anıma uymayan.Seni görmek güzeldi,sağol.