Sana düşmek



Hayatımda hiç yağmuru sevmezdim sana düşene kadar.
Yağmur ve sen…
Hangisi hangisini alır içine
Hangisi hangisine susuzdur
Düşünüyorumda
Kaç defa şu masaya oturdum
Ve kaç defa yağan yağmurlar arasında akıp geldim sana
Damla ,damla
Birike, birike akıp gelen düşüncelerimin yağmurla yağdığı
Çayımı yudumlarken kaç defa kapılıp gittim sana
Kaç defa sızdım yollarına
Kaç defa gizli bir hırsız gibi akıp gittim senden
Kaç defa baktın kimbilir, ıslanmış tenine
Yagmur olup yagdıgımı bilmeden.
Hani...
Yağmur olmak
Akmak...
Bilirimsin yağmur olmayı?
Ben bu kadar istemedim
Yağmur olmak.
İnsan yağmuru kıskanırımı?
Sırf sana düşüyor diye
Sırf sokağına düşüyor diye
Pencerene vururken
Yürüdüğün yoluna
Saçlarına, eline, yüzüne düşüyor diye
Kaç defa yağmur olup akmak istedim
Ve kaç defa…
Sana kurak
Sana susuz
Düştüm ben.

Puzzle

1 yorum:

DOREMİ dedi ki...

Nasıl bir sahiplemedir bu?sevdiğine,aşkına..
Yağmuru kıskanmak,sevdiğinin teninde süzülüyor diye..
İnsanın içine işleyen ince dizeler..:))