Öyle ya

 
 



Aşk incitilmemeliydi
Öyle ya kadının kalbini bilmekti aşk
Dokunmaktan çok anlamaktı aşk
Bilmekti
Görmek, anlamaktı aşk
Affetmekti
Birazda anlayıştı aşk
Özlemekti kimi zaman
Bezende bedenine sığmayan bir kalbi sığdırmaktı
Mevsimdi aşk
Bahar gibi açmaktı yüreğini
Tomurcuk açmaktı çiçek, çiçek duygulara
Yaz gibi yanmaktı
Susuz kalmaktı belki de
Belki de yağmura hasret gibi kana, kana ıslanmaktı dudaklarda
Sonbahar gibi acıları dökmekti aşk
Ağlarken arınmak yeniden doğmaktı sevdiğinin kollarında aşk
Bir hüzündü savrulup giden yaprak misali
Hasretti
İsyandı
Acı olsada mutlulugu vermekti bulmaktı aşk.
Buram, buram özlerlerken derinden içine çekmekti kokusunu aşk
Gülmekti kimi zaman
Akmaktı
Cesaretti
Rüzgâr olup esmekti teninde, saçlarında
Dokunmaktı bir kar damlasında
Bir yağmurda
Bir çiçekte
Gecede
Sabahta
Gözün olmaktı aşk
Sürmek gibi ellerini dokunur gibi
Hissetmekti aşk
Kış gibi beyaz olmaktı
Kimi zaman üşümekti aşk
Sarılmaktı
Huzurla uyanmaktı yanında
Arar gibi ellerinden tutmaktı
Çekmekti içine
Sarmaktı ruhuna
Bulamak bulaşmaktı
Terdi aşk
Nefes, nefes soluktu aşk
Bürünmekti
Açmaktı
Kapanmak gibi
Ben aşk için aşka tapandım kim bilir
Yâda aşk benim kalbimdi
Dokunduğum aşk olmalıydı
Sardığım aşkı görmeliydi
Benim gibi anlamalı
Benim gibi bakmalıydı hayata, insanlara
Yalansız ve gerçek olmalıydı
Ruhunla adanmalıydı
Saf temiz olmalıydı
Duru bir su gibi
Yağmur gibi
Kar gibi
Dalında açmış çiçek gibi
Gece ay gibi
Şevkat olmalıydı
Masum bir çocuk olmalıydı
Türkü gibi
Sıla gibi
Ev gibi
Kuru ekmeğin yanında katık olmalıydı
Tebessüm gibi
Mum olmalıydı karanlığımda
Çaresizliğin değil birlikteliğin anlamı olmalıydı
Ben değil sen gibi
Ortak olmalıydı hayata
Aynı çiçeğe birlikte su vermek gibi
Aynı geceye birlikte bakmak
Aynı yolu yürümek el ele düşe kalkarak yürümek gibi
Ağlamak bile onun gözü olmalıydı
Ağlarken düşmesin istemekti
İçine ağlamaktı içine alır gibi
Sarar gibi
Tutar gibi
Korur gibi
Önünde durmalıydı adar gibi
Ömür gibi
Bir gün olmalıydı ve bir gün daha
Aynı kapıya gelmek gibi
Aynı kapıdan çıkmak ve yeniden aynı kapıya koşmak gibi.
Katık gibi
Acıkmak gibi
Aynı mezar taşına yazılmak gibi
Aşk olmalıydı aşk
Sen ve ben gibi...

Puzzle

Hiç yorum yok: