Bu yüzden






Hani diyorum,bu yüzden
Dokundukça çoğalsa bütün sevmeler
Özledikçe artsa iki kere iki adın
Biliyor musun?
Adını söylesem yüzün kıskanır adını
Yüzünü sevsem ellerin, ayakların kıskanır kendinden
Yürüdüğün sokakları ansam
Oturduğun çay bahçelerini
Üzerine yağan yağmurları ansam
Kalbim aklımı, aklım beni kıskanır sevmemden
Biliyor musun?
Aklımı satsam aşkına, kalbin nefesini kıskanır gecelerden.
Gece sabahı sabah zamanı kıskanır gözlerimden.
İşte o an
Kelime, kelime içmeden dışarı adın olur şehir ve sokak
Ağaç altı, köşe başı bir sokak satıcısı
Sokağından geçsem, avaz, avaz.
Öyle birikmiş…
Öyle sevdalı
Ve… Öyle ürkek dalgın.
Gözlerim evinin önünden süzülüp geçse
Önce git desen
Sonra gitme kal, bekle
Farkında olmadan her defa
Sokağından kapına koşar gibi beklese ayaklarım
Beklemekte sevmek degil midir?
Beklemenin telaşı sardıkça korkunun yüreği saran sevdanın
İşte bu yüzden aşk olmalı birden görüp birden görememenin korkusu
Ya gelmezse
Ya göremezsem ürperişi.
İşte bu yüzden diyorum ki tanrıya
Tanrı beni dipsiz bir çukura önce sarkıtıp sonra yeniden gün ışığına çıkarsın
Hani diyorum,bu yüzden.
İşte bu yüzden olmalı aşk
Sensizliğin korkusu aşk…

Puzzle

3 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

Beklemek, sevmek ve sevdikçe çoğalmak, sevdikçe çoğaltmak. Onun adımlarını tüm hücrelerinde hissetmek. Baktığın ayda, yıldızda onun yüzünü görmek. Duvarlara yansıyan hayalleriyle dans etmek, yanında olmasa bile birlikte konuşmak, birlikte uyumak, birlikte yiyip içmek ve daha neler neler... Sevmek güzel şey, beklemek ümitli şey. Sevilmekse tapılacak şey.

Puzzle, bana dün yorum brakmışsın ama blogumdada yazdığım gibi dün yoktum. Bu nedenle yorumunu yayınlamakta geciktim. Yorumun kötü olur mu hiç, aksine çok güzeldi. Sağol, varol.
Sevgiyle ve mutlulukla kal.

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Sevgili Puzzle, yine her zamanki gibi güzel bir şiir yazmışsınız yüreğinize sağlık...Sevgilerimle...

Hamiyet Akan dedi ki...

Hayırdır kayboldun yine. Puzzle, nerelerdesin?