Gözlerin dokunsun gözlerime



Beni böyle sev, böyle sev beni...
Teninden içeri, çaresizmiş gibi.
Dokunurken ellerin, toprağın içindeki ağacın kökleri gibi.
Sev beni böyle, sev...
Önce gözlerin dokunsun gözlerime
Ve gözlerim bir nehrin akışı olsun gözlerinde.
Gözlerimle dokunup
Gözlerimle seviştiğim
Ve gözlerim severken seni
Dudağımdan dökülen sesim olsun
Mühür olsun adın gözlerinden gözlerime
Adı ben
Adı sen
Adı aşk
Adı tanrı olsun
Sev beni böyle, sev....
Önce gözlerin dokunsun gözlerime
Ve gözlerim bir ateşin yanışı olsun gözlerinde.
Gözlerimle dokunup
Gözlerimle içinde alev, alev yandığım
Ve gözlerim severken seni
Ellerim.
Nefesim
Dudaklarım
Kokum olsun dokundukça gözlerine.
Sevgili…
Adına aşk diyor bütün aşk cümleleri
Eğer aşk ise aşkı anlatan bütün cümleler.
Bütün alfabeyi baştan yazıyorum
Bütün birleşik harfleri aşka adıyorum
İmlasız
Kuralsız.
Sonsuz.
Beni böyle sev, böyle sev beni...
Aşka esir
Aşka tutsak
Aşka hasta
Aşka yaralı
Aşka kör
Adı aşk olan sevilmelere
Adı aşk olan geceye
Yatağımın uykusu sabahlara
Bir daha
Bir daha.
Bir daha...
Sev
Sev
Sev beni.

Puzzle

4 yorum:

Sezi dedi ki...

yeniden
sev

Hamiyet Akan dedi ki...

öyle sevmeli ki sevgili
gözleriyle görmeli yedi düveli
bir forsa gibi mahkum etmeli
öyle sevmeli ki
alev alev yakmalı
yandıkça küllerinden
tekrar doğurmalı yürek ateşi

Puzzle. dedi ki...

Bir daha
bir daha...kelimelerin bitmeyen harflerinde yarat sevmeyi.Sezi hanım ve ler bitmesin hiç bir sevgide diyelim,sevgiyle kalın.

Puzzle. dedi ki...

Hamiyet hanım sevmeyi ve sevilmenin masumiyetini bilen yürekler her daim olsun.Sevmenin güzelligi cennetmi?Bir gün her yer cennet olacak emenim :)