Herşeye ragmen



Durduk yere
Tam yaralarım iyileşirken kabuğunu koparır zaman
Bilirsiniz?
Tanrıya bir nefes borcum
Ve
Tanrıya iki sözüm var.
Diz çöken ayaklarımla
El açan avuçalarımla
Ya oldur
Ya yok et diyor.
Bazı günler kabuğuma çekildim
Ellerim dilimi kopardı
Suskunluğa vurdum içimin sesini
Bir oda yarattım seslerden, fısıltılardan uzak
Odam soğuk
Odam dipsiz kör kuyu
Odam zifir karanlık
Bir adam koza içi
Kabuğunu örer
Kızıl kan rengi.
Düşünceler suskun
Kaç zaman oldu aynaya bakmayalı
Yazmayalı.
Saç sakal birbirine girmiş
Uyku yok
Yemek yok
Kaç gün oldu
Saat kaç
Günleri unutur oldum
Bazen konuşuyorum kendi kendime
Bazen daha faza
Bazen daha az
Bazen yok olur gibi
Bazen duvarlar kusuyor sözlerimi
Siyahta yakışıyor öfkeye, acıya susmak kadar diyorum
Kırmızı keskin bir bıçak gibi, sözler isyansa
Tokat gibi sesler odada yankılanan yanlızlıgıma
Biraz daha bağırsam
Yıkılacak odabaşıma
Yerden yere vurdugum kalbim bakın
Ölmekte mi?
Yok
Yok
Ben çıkardım onu
Biraz ezilmeli
Üzerindeki izlere bakmayın siz
Çok geçen oldu aldırmadan
Anlamadan
Bilmeden
Görmeden
Kıvamı tutturmak zor mu?
Mesela...
Kırmızı yakışır aşka desem.
Puzzle

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ezilmek aşkın getirisi mi yani, bilemiyorum hayat her şeyi öğretirken silerken seni de duvarlara kapatırken hala sevgiyle yoğurulan bir aşk demen güzel ama... Ben dermiyim bundan sonra sevgi ya da aşk bilemem...

Adsız dedi ki...

Sen mi hazırlıyorsun videoyu da merak ettim genelde aynı adla görünüyorsun. Sana mı ait acaba? Çok güzel müzik, resimler ve yazın.

Puzzle. dedi ki...

@PufidooT,Aşk öyle bir hal ki,ne çekersen çek o kalbin sevmeye doymak bilmiyor.Cemal Süreya nın dedigi gibi...İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük

Puzzle. dedi ki...

@aklımın sureti,Videolar bana ait degil,ama kastettiginiz şiirlerse bana iattir altında puzzle olan bütün şiirler.