Ben sana



Her gece çıkarıp örtülerimi tenimden, açıyorum kanatlarımı... her gece soyunup insanlığın zulmünden sen de soluklanıyorum. her gece dolunay aydınlığı dünyada, beklemekten asla usanmayan hintli bir dervişin sırrında, bir keşişin dudaklarında aşk, benim kanatlarımda. ben sana ağlamadan, yorulmadan, düşmeden insanın sabırsızlığına, doyamadığım sana rağmen, ben sana gecelerde, gündüzlerde, gündelik sözlerin içinde, yaşanmışlıkların komasına düşmeden, çözmeden yumruğumu hor bir hayatta, ben utanmadan şafakta ve teslim olurken zamansızlaşıp aşka,ben sana tıpkı şairin dediği gibi utandırmadan aşkı ve ve üzerime yüreğimden başka muska takmadan, beklemeden bir aşkın ispatını, çünkü ben seni bir çiçeğin mevsimini bilmesi gibi bildim, ben sana yürürken, tuttuğum senin elindi karanlık yollarda. ben sana gelirken kendimden ötesini birde seni, ötesinde bir bebek gibi habersiz bir bellekle geldim.
ben sana maviden bir dünya, yeşilden bir cennet, mordan bir kainat ve kendimden bir kalp kıldım, ötesini bilmem mümkün değil. ben sana kendimden bir sen kıldım, yaşamak senin işin, kendini yaşar gibi yaşa, beni...
ben sana kanatlarımdaki tek bir tüyden kıldım sonsuzluğun nefesini, ben seni sonsuz severken bitmesin zaman diye, sonsuzlukta tek bir gün yarattım, dünya bitse de, kainat tükensede kalalım diye kendi cennetimizde...
Puzzle

4 yorum:

YüReKTeN DaMLaLaR dedi ki...

Şükran duymakla, sevmekle ve hayran olmakla sorumlu olduğumuz bir hayat var önümüzde.
Ya onunla yaşamayı seçeceğiz ya da onunla ölmeyi.
Vermeyi seçtiğimiz her şey aslında aldıklarımızdır.
Yaşam vermeyi seçtiğimizde, yaşam bize veriliyor.
Bize verilenleri kucaklayalım, sevelim. Hayatın bize verdiklerini göz ardı etmeden, var edelim.
Kendi geleceğimiz, kendi cennetimiz için.

sevgiyle...

m o m o dedi ki...

Yine yine çok etkileyici bir yazı...
Bazen yazılacak yorum dahi bulamıyorum...
Blogumda sana ait bir şey var.. Uğrarsan sevinirim :)

Puzzle. dedi ki...

@yürekten damlalar vermek beklentisiz vermek en güzelide bu degilmidir yüreginize saglık hayat daima yüzünüzü güldürsün mutluluk gülüşleri eksik olmasın yüzünüzden

Puzzle. dedi ki...

@MoMo önemli olan okunması degilmidir yazdıklarımızın,blog dostlarımın paylaştıgı okadar güzel yazılar varki,her biri içinden geldigince yazdıgı blog paylaşımlarını inanın büyük bir keyifle okuyorum.Ayrıca burdan tekrara ödül için teşekkür etmek istedim momo.