Oda


Birden gözlerim seni arar gibi
Dalıp gidiyorum sana
Seninle kaybediyorum zamanı
Ülkeleri, sınır boylarını
Yaşadığım şehir yok oluyor ayaklarımın altından
Dalıp gittiğim en derin noktam oluyorsun
Uykum, uyanışlığım bile sana dair oluyor
Sabahımın ilk kalp ağrısı bile.
Biliyor musun?
Gözlerimi açtığım sabahla geliyorsun aklıma
İçime koyar gibi tutuyorum seni.
Adın çıkmasın istiyorum
Özleyen gözlerime sürüyorum hayalini
Dudaklarıma hapsediyorum
Dilimin ucuna
Hafızama bir seni yerleştiriyorum
Sonra..
Beynimin en derin yerine bırakıyorum
Mühür vurur gibi bütün cümleleri yok ediyorum içimde
İşte o an
En derin noktam oluyorsun
Zihnimi kaplayan en kangren özlemim
Beynimin sinir ucu
Ruhumun mahşer noktası
Fünyesi çekilmiş aklımın çıldırmış hali oluyorsun
Zaman yok oluyor
An yok
Tanrının yarattığı her şey siliniyor senden başka
Dalıp, dalıp gittiğim gözlerimim hasreti diyorum sana
Durup, durup içimde büyüttüğüm sığmazlığım
Ruhumu alıp çarptığım tek rota gibi
Bedenimden aklımı söküp, şehrine salıyorum özlemimi
İşte o an…
Aklımı bıraktığım her köşe seninle birleşiyor.
Sana dokunur gibi
Sana konuşur gibi
Sokağın
Cadden
Evin ben oluyorum
Gökyüzü ben
Rüzgâr ben
Seninle yürüyor nereye gitsen
Nereye baksam neye dokunsam kokular renkler , eşyalar seni bana taşıyor.
Ah sevgili…
Hadi sar beni
Bir kuşkanadına sarmala kendini
Göç et bahçeme
Düş toprağıma
Düş odama
Tenin koksun bütün çiçeklerde
Estikçe rüzgârlar kokunu getirsin odama
Sen gibi
Yanımda gibi.
Aklımı al
Dindir hasretimi.
Puzzle

2 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sevgi olmasa, aşk olmasa, hele bir de hasret olmasa dökülür mü bu satırlar dilden...
yüreğine sağlık

Puzzle. dedi ki...

@Aynur (Küçük Hala) Öyle bir yerin düşünü gördüm ki:İnsanlar, sabah
uyandıklarında hala hayatta olduklarını fark edip, günaydın demeden
önce birbirlerini öpüyorlardı..