Kal.



Aslında şarkı güle, güle diyor ama ben şarkıya bakmaksızın sevgiliye duyulan özlemi dile getirmek isterdim.
Özlemeyi, hissetmeyi...
Ruhunu geceden dışarı çıkarıp o olmayı.
Kalbine ruhuna dokunmayı
Düşüncelerin hislerde buluşmasını
Yeniden, yeniden aşık olur gibi
Aşkın insana yaşatabildiği en güzel duygusunu...
Özlemenin sesi derdim.
Hayal ederken gerçek gibi dokunulma hissi.
Kalbine, ruhuna dokunur gibi
Deli gibi özlemek
Bir kalbi sarhoş edecek kadar özlemek.
Dudaklarını öpmek
Ellerini tutmak
Yatağını ve özlemi paylaşmak
Yanında olmayan hayaline sarılmak
Kokusunu bilmesen de hissetmek
Kalbinin atışlarını
Heyecanını
Suskun kalışını
Görmesen de
Dokunmasan da
O hayal içinde aşkın yoğunluğuna teslim olmak derdim.
Yanında olmak.
Sadece olmak
Dokunmasan da olmak
İşte o an...
Zaman dursun
Hiç ama hiç bitmesin kal derdim...
Puzzle

1 yorum:

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

yorum yazmasamda şiirlerini seviyorum. okuyorum. haberin olsun diye yazıyorum .

:)