Bak...

 

Kökünden yıkmalıyım herşeyi
Tanrı
Yeniden aşkı; aşıklara yaratsın diye
Bak!
Secde ediyorum tanrıya.
Bütün evreni çöl,
Bütün su yataklarını susuz bıraksın
Bütün herşey sen ...
Bütün su yatakları aşk yolu olsun diye.
Ayaklarım ...
Bedenim,ruhum,elim,gözüm,nefesim
Senin.
Yol olsun senin cennetine.
Senin bahçene yüz sürsün
Dudaklarımdan çıkan tek bir nefes ...
Tek bir ses ...
Suretine düşen; tek bir gölge olsun
Bilki sevgili!
Nefesimin yüzüne değişi kadar
Seni,ruhumda nefesim gibi taşıyorum
Sen gibi!
Sen kadar!
Her gece!
Her sabah!
Tek suret!
Tek yol!
Tek cennet!
Tek huzur!
Bak!
Elin ellerim.
Ve senin olan her yerimden.
Nefesimsin.
Tanrı şahit olsun ki!
Şu ürkek,titrek kalbimi masumluğuna çekip alan
Olmazı olduran.
Kalbi bütün kötülüklerden arındıran
Seni bana, beni sana örtü kılan
Aşk'a şahit olsunki !
Sana yol olsun bu ayaklarım.
Essin deli bir rüzgar gibi,
dokunsun yüzüne
Kurutsun dudaklarımı özlemin
Karışsın
Bulansın
Şerbeti olsun içimin.
İçtikçe doymasın,kanmasın   içim...
Yaksın,kavursun alev alev köz olsun içim.
Doymasın,doymalara
Çogaldıkça çoğalsın içimde özlemin .
Sürgün sürsün, dikenli sarmaşıkların
Sarsın etimi,geçirsin ruhuma dikenlerini,
tohum olsun, yeşersin.
Sürsün soy olsun,
üresin; başak başak
Meyvesi olsun soy ismim
Kabrimiz bir olsun üstümüze.
Bak!
Secde ediyorum .
Tanrı vardır seninle benim aramda
Birde !
Senin sözlerin
Senin ait oluşun
Senin teslimiyetin
Senin aşkla sarılışın
Bak!
Puzzle.

3 yorum:

ruhumun pusulası dedi ki...

Ancak bu kadar kutsal olan böylesi depremler yaratır! Bu şiirin sarsıntısını hissettim...

Puzzle. dedi ki...

Ruhumun pusulası,kutsallık sevgiliden gelir,o kutsallıgın,temizligi,masumuyeti kendini adayışı aşkına sadakatindendir elbet,Aşk sadakatin en masum güzelligi ve teslimiyeti degilmidir?

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Defalarca okudum her satırını. İçim daraldı,çoştu,kükredi ve tekrar dindi.

Senin anlatımını çok seviyorum Puzzle!

Sevgilerle..