Aşkın kapısı...



Bütün cografyaları kaldırıyorum
Bütün sınırları.
Bütün yazılmış isimleri...
Şehirleri
Yolları
Tek bir evren yaratıyorum .
O evren ki aşkın kutsallıgı olan
Aşktan daha öte, bir evrenin varoldugu
Aşkın kapısı...
Kimsenin bilmedigi...
Aşkında ötesini...
Tanrının kutsal  yarattıgı,aşkların yeri.
Mecnunların,ferhatların,şirin ve leylanın yeri.
Başka bir dünya gibi.
Ve...
Adın oluyorum ,kazır gibi adıma
Adını saklıyorum,nereye baksam
İçim dışım sen.
Aklım suretim sen.
Solugum, gözlerim sen oluyorsun.
Aşkın aşktan ötesi ...
Gözlerim.
Ellerim.
Ruhum.
Bedenim.
Bütün herşeyim sen oluyorsun.
Tanrının tek özendigi
Yarattıgı tek mucize
Bütün güzellikleri  yaratıp.
Yeryüzünde varolan tek diyar.
Öyle bakıyorum'ki sana...
Ben oluyorsun.
Bahçemde açan çiçek.
Gök yüzümde kuş.
Topragımda kök.
Nefesimde hayat.
Öyle bakıyorum'ki sana...
Yeniden hayat oluyorsun.
Yer, gök.
Çiçek açmış ne varsa.
Gökte uçan ,dalında tünemiş bir kuş.
Neye baksam  sevmek oluyorsun
Aşkın aşktan ötesi bu diyarda
Birkez daha.
Birkez daha...
Adın oluyorum ,kazır gibi adıma...Puzzle.

2 yorum:

-lâl'im 'si dedi ki...

resimde müzikte yazıda çok güzel hele resme bayıldım(: bende istiyorum böyle bir sevgii. .

Puzzle. dedi ki...

Teşekkür ederim lâl'im 'si.Gönlünüze göre bir sevgi bulmanız dilegi ile,allah gönlünüze göre versin.saglıkla kalın.