Sigara ve aşk..


Şaşırdınız degilmi?
Şu aşktan bahseden aşk kokan yazıların içinde berbat bir zift kokusunun ne işi.!
İçenler bilir,bazen en yakın dostan yakın gibi...
Bazen iyi bir dinleyici..
Bazen bütün hırsını,bütün mutlulugunu paylaştıgın dışı beyaz içi ilaç gibi bir mutluluk..
Oysa...........
Yavaş yavaş .
Tek tek dozunu artırdıkça bagımlılık yapan sahte yüzünde nefretini kusan.
Gününü bekler gibi, en acımasızca içten içe seni büyük,küçük demeden katleden
Sigara.....
Hıhh..
İçiyoruz işte.
İçmesek iyide.!
Kim dinler,kim anlar derdimizi degilmi?
Cebimizde,çantamızda kim olur gün boyu....?
Sigara kadar kim kendini tükettirir son nefesine kadar kendini.?
İyi bir şey degil,oldugunuda savunmadım.
Uyandıgında.
Sabahın kör saati.
Dışarda.
İçerde.
Yolda.
Parkta.
Arabada.
İki lafın arasında.
Hayalde.
Yatagında.
Baş ucunda.
Elinin altında.
Masanda..
Bagırırken.
Gülerken.
Aglarken....vs,vs her an her zaman.
Saymakla bitmeyen yaşamını gün gün ele geçiren sigara....
Artık her sigara yakışım ,sol gögsümde acıyan,
berbat bir öksürük nöbetine dönüşüyor…
Öksürmekle sökülmeyecek cigerimden…
Bir sigara daha yakıyorum ,kendimi, zehirleyerek…
Dudagımdan çıkardıgım duman halkalarına sayıyorum.
Hayatımı,yaşananları,yaşadıgım ne varsa.
O anki kızgınlık ve öfkelerimi....
İsyanları,nedenleri,niçinleri savururken
Bir nefes daha...
Bir nefes ama bun kez derinden bir çekiş..
Genzini yakan bir acı içinde hıhh..vay be diyorsun.
Vay beee.
Yazıklar olsun.
Lanet olsun..
İçinden kusmak bagırmak dilinin ucunda bir türlü söyleyemedigin sözleri kusar,kusar gibi...
Kusmak sigaradan degildir,ya...
Bahanesi bundandır.
Sadece seni dinleyen,senin için o an olan oldugu içindir.
Yargılamaz,neden sormaz,aglamaz,sitem etmez..
Feda eder gibi ateşinde yakar kendini..
Dumanında söyletir.
Külünde susturur.
Ve...
Sen beni yaktın dilerim seninde cigerlerin dökülsün der.
Duymazsın.
Umursamazsın.
Sen beni yaktın,kalbin,organların,elin,ayagın,gözün,tek tek çürüsün,kopsun der.
Güler geçersin..
Üstüne birde çay içer,kahveyi vurursun gözüne gözüne.
Aşkı,ayrılıgı,mutlulugu,dostu,düşmanı,acıyı,göz yaşını eklersin.
Duvarlara çarpan sesin nagmesi olur.
Türkü gibi,en derinden vuran arabesk gibi...
Derinden çalan Bolero gibi..
Üstünede bir dem şiir oldu bitti dersin.
Dökersinde içini,bilmezsin dökülen olan asıl içinin oldugunu.
Ölüme sarıldıgını.
Dönüş yollarının darbogazlarını…
Bogazlarsın günbe gün ,yorgun düşmüş..
Karantinaya alınmış Gülüşlerini saklarsın.
kırık,dökük bir yaşamın zındanlarında...Hıhh.
Ne ilgisi var degilmi?
Sigara ve Aşk..
Çok ilgisi var çokk.Puzzle.

7 yorum:

Nurdan'dan dedi ki...

sigara ve aşk,
sigara ve dert,
sigara ve sevinç,
sigara ve yalnızlık,
sigara ve sex,
sigara,sigara,sigara...
öyle güzel dile gelmiş ki yazınla,kalemine ,yüreğine sağlık

Pabuc dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Oyuncakçı ADAM dedi ki...

Sigarada aşk gibi , içten içten , sinsice yer bitirir insanı :)

Puzzle. dedi ki...

çok güzel dile gelmiş degilmi.! şu meret dedigimiz gün be gün içimizi dışımızı saran zehrin, farkına vardıgımız zaman iş işten geçtigini..önemli olan Nurdan..Önemli olan buna heves eden insanların kötü olan,saglıgına zararlı olan şeylere heves edip başlamamasıydı.yazımda her ne kadar bir içici olarak bunun bilincine varsamda kimseye tasvip etmedigim o ziftin en acımasız halini anlatmaktı.Ne derece anlatabildim ne derece ifade edebildim anlayanlar kadarım sadece..saglıklı sigarasız günler dilegimle,saglıkla,mutlulukla nurdan.

Puzzle. dedi ki...

öyle bir sinsiceki iki yüzlü yanını göstermiyen sahtelik gibi eserce ve bile bile kendimizi avuttugumuz...saglıkla kal dostum her daim.

LLuvia dedi ki...

Aşık olduğumda nefesim kesildi
Nefesini hatırlamak için başladım sigaraya
Kokusu sendin o da senin gibi
Kalbimi sıkıştırıyordu her nefes aldığımda
Bir gün gittiğinde seni hatırlamak için içtim
Geri dönmeyeceğini anladığımda bir nefes daha
Ölüme yaklaşmaya karar verdiğimde
Sensizliğe alışmaya çalışırken
Bir nefes daha çektim dumanından
Sigara benim kaybettiğim aşkım oldu
Gözyaşlarıma ortak tutkuma tanık oldu
o da senin gibi beni yavaş yavaş
Her nefes alışımda öldürdü...
Aşk ve sigara nasıl birbirine uzak olabilir ki?

AzardidE dedi ki...

Derken,
Bir sigara daha yaktım da
Nefes nefes çektim seni içime..
...

Sonra duman olup çıkıp gittin işte...