Sesleniş..


Evet bazen yorumlarınıza cevap veremeyişimden dolayı beni yanlış anlamayın.Sizlerin yazdıgı her cümle benim nazarımda en degerli sözlerdir.. Öncelikle bunu bilmenizi istedim.Bazen okadar yogun iş temposu,yorgunluktan dolayı yorumlarınıza karşılık veremiyorum,sonuçta ben yazdıgım kadarıyla içimi dökerken sizlerin görüşlerini önemseyerek okuyorum bunu bilmenizi istedim..
Eger bu yönde bir kusurum olduysa beni okuyan bütün dostlardan özürdilerim.
Sizler kadar bende varolan,hisseden biri olarak blogumda yer ettiginiz günden bu güne herşeyime acısıyla tatlısıyla ortak olan..
Seveni.
Sevmiyeni.
Önemseyeni.
Önemsemiyeniyle her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Derdimi hani ne derler kahrımı çok çektiniz,hakkınızı ödeyemem..
Sizler ne olursa olsun şu gönül bahçemin ayrı ayrı yerinde açan binbir çiçek kokuları kadar hayata anlam veren sözlerinizle dostlugunuzla daima varoldunuz,beni anlayan,bana yansıyan ortak yanlarımız oldugu kadar,incitmeden üzmeden dogruyu güzeli paylaşarak sözlerimizi dokundurup anlamlar ifade ettigimiz bir bahçeyi kurduk,her birinizin içinden bir çiçek ekip güzel kokular bırakan hayatın güzelliginin birkez daha acıya,mutluluga herşeye ragmen varoldugunu,yaşanmaya deger oldugunu göstererek.
Kimi bir agaç dikti köklü..
Sökülmez.. Ömür boyu dostluk arkadaşlık gibi,aile gibi,gülüş gibi,yalansız,güven dolu.
Kiminiz gök kuşagı ekti renga renk hayatın tek düze olmadıgı bir yaşamın oldugunu gösterdi.
Kimi acılarını,mutlulugunu,özlemini,sevgi arayışını,isyanını sesini ruhunu bu bahçeyde gelip suladı.
Kimileri gözlerini bıraktı,kalbini,ellerini,dokunuşlarını varolmanın hissetmekten güzel oldugu kadar karşılıklı paylaşma oldugunu.
Ve ....
Kimisi gelip acımasızca dikilen ne varsa bahçede elleriyle ruhunun sesindeki nefreti kusup tekmeler savurdu,vurdu,kırdı hayata isyan etti,sevginin varolmadıgını kabugunun içindeki aldanmaların nefretindeki makasıyla kesti biçti.
Kimimizde susup bakıp geçti,imrendi,yok olamaz dedi,olurda dedi sonra şaşırdı ve anladıki bu bahçede sevgi,dostluk birliktelik güzel yüreklerin ,güzel insanların varoldugu bir bahçeyi gördü..
Hayat sizdiniz,güzel olan sizdiniz ve bu bahçeyi hayata baglayan sözlerinizle vareden gören gözleriniz,yazan ellerinizdi...
Hepinize beni okuyan okumayan,yorum yazan yazmayan bütün herkese şükürler olsunki iyiki varsınız.Güzel olan yüreginiz dert görmesin...Puzzle.

1 yorum:

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Çok hoş bir müzik eşliğinde çok samimi bir iç döküş...Senin güzel şiirlerini, yazılarını kısaca duygularını paylaşmak kahır çekmek değil ki ...Her zaman yorum yazmasamda bu güzel bahçeni dolaşmak zevktir.Seninde yüreğin dert görmesin PUZZLE...Hep sevgiyle kal...