Tohum..


Hayatın hangi bölümünde savruldu duygularım diyorum,Çocukken anlamıyoruz,gülmeye en çok doydugum adına çocuk mevsimim dedigim yıllarıma bakıyorumda ne çok gülmüşüm meger,ne çok alaya almışım o günleri.Misketlerimi,gazoz kapaklarımı,Her seferinde patlattıgım toplarımı,kırdıgım mahalle camlarını,kızlara nispet savurdugum bakışlarımı,oyun bozan mızıkçı hallerimi ne çok özlemişim meger.Her sabah gün agırmadan yatagımdan fırlayıp pencereme koşmayı,kahkahalar atıp gök yüzüne güneşe yüzümü çevirmeyi,ıslık çalıp,suyun üstünde taş sektirmeyi,uçurtma uçurttugum gök yüzünü,ne çok özlemişim meger... Çocuk mevsimim vayy beee diyorum.Zaman ne çabuk geçmiş! Ardıma bakmadan koca, koca yılları devirdigim zaman.Şimdi bakıyorumda hayatın bir bölümünde kalmışım,soluklanır gibi,dur der gibi.Belkide yorulmaktan dinlenişim,belkide çocuksu mevsimimdeki beni ,büyümüş görmek. Bir zaman evresinden başka bir zaman evresine geçiş gibi.Karşımda kocaman bir aynanın boy gösterdigi zamanlar mevsiminin varoldugu,aynaya baktıktıça yaşanan onca hayatın mevsimlerini gördügüm..Hayatımın mevsimleri evet...Kışı,baharı,yazı,sonbaharı içimdeki beni ben yapan ruhumun mevsimlerini.. savrulup gidişlerini ,görüyorum.. Hayatın hangi bölümünde savruldu duygularım diyorum..Savrulan duygularımı hangi şehre,hangi topraga tohum olarak bırakıp diktim diyorum...Hiç aldırış etmeden biliyorum ki, ardımda bıraktıgım yaşeren ve yeşermeyen agaçlarım,çiçeklerim oldugunu görüyorum.Kuruyan,ezilen,yakılan,sevemedigim,sevdigim,sevmekten kaçtıgım,aşkı yaşayıp yakmaktan korktugum kadınları hatırlıyorum .Hayatın hiç bir noktasına sıgmayan ruhuma isyan ediyorum bazen...Tanrım sen benim ruhuma hangi mevsimi aşıladın? Hangi ,delice akan ırmakları koydun,en yüksek dagları verdin,uçurumları,okyonusları,sonsuz gökyüzünde varolmayı ruhuma ektin....Sana beni soracak kadar cesaretimi ,korkusuzlugumu kazıdın içime..Hangi ateşin yakıcılıgından degil korkum,  hangi ateşte yanacak kadar yürege sahibim oluşum . Sen tanrım ,beni varederken içime ektigin bu tohumu ,bu acıyı neden verdin neden?......Tanrı gülümsedi..Aşk dedi  aşk !sana içine, öyle bir tohum ektimki ,senin içine girenin yandıgı,çıkanın bogulup kaldıgı bir aşk verdim ruhuna .Senin bile aglayacagın göz yaşlarının dinmeyecegi bir aşkın tohumunu ektim ruhuna ...Puzle.

Hiç yorum yok: