Ben.



Benmi  hayatatan çok şey isteyen yoksa hayatmı benden isteyen? Kimler geldi geçti yaşamımdan,kimler kazıdı en derin çiziklerle adını yazdı içime.Yazanlar,çizenler, silinenler oldu.Ardından el sallayıp yolunu bekledigim dostlar,arkadaşlar bir selama kurulan başlangıçlarım oldu.Yinede silmedim  hayatımda varolanları, Rengimi,yaşantımı savurmadım rüzgarlara.Unutmadım gömmedim  adı kadar soguk mezarlara.
Mutluluk..Hüzün,bekleyiş,umut,acı,keder tokumlarını çürütmedim,çürütemedim yaşamımda.Bildigim tek şey beni ben yapan bütün duygularımı harcamadım.....Puzzle.

1 yorum:

bella dedi ki...

Onun bir hüznü var ve ben bunu biliyorum.Bu bilgi nedeniyle onunla aynı hüznü yaşıyorum, onunla aynı acıları çekiyorum. Ben, şükürler olsun ki, kendimi öldürebilir ve acımı unutabilirim, ne yazık ki o kendini öldüremez.
R.