Aşka ibadet.

Zaman insanlara neler yaşatmıyor ki?Hayatın bir başka boyutu,gizli bir odası oldugunu anlıyor insan.Hani şu çocukken dinledigimiz,büyüsüne kapılıp kayboldugumuz,sihirli sözcüklerin arandıgı,masal odası..Farkına varmadan bir masalın,bir romanın baş kahramanı olmak gibi!Başka bir boyuta geçip kapısını  aralamak hayalini kurdugunuz aşk gibi. Kimlerle karşılaşacagım,beni nereye götürecek,  sonsuzlugun varoldugu aşkı arayışım  .Sizlere saçma gelebilir ama sizinde bir masalınız olmadı mı? Elbette olmuştur.Masalda olmasa içnizden varolmasını istediginiz hayalleriniz olmuştur?Kim ne derse desin o hayale tutunmak peşinden koşmak birgün olacakmış gibi beklemek,beklemek..Kendini birdenbire bir çöl ortasında,nereye gittigini,neyle karşılaşacagını bilmedigi  sonsuz aşkı bulması gibi..Meger içimizde ne çok gizli kapılar varmış!Hayatta ne ile karşılaşacagını bilmeden kadere boyun egmek. Ruhunuzu tamamlayacak o mutlulugu aramak,bir işaretin peşine düşmek.Masal gibi birşey degil mi?Bir masalın içinde çok uzun süre kalmak ne kadar saçma gelsede  bir gerçegi anlıyorum .O kapıdan çıkmak....Aynaların,yanıltıcı görüntülerin,sislerin,masalımsı  aşk hayallerin arkasındaki gerçek hayatı görüyorum.İçimdeki o gizli odada aşk adına farklı yerden bakmayı ögrendigim gibi...Masalların,hayallerin dışında da bir hayat oldugunu,aşkın bir dine ibadeti gibi ibadet olabilecegini anlıyor insan..Hatta ömrü boyunca kendini güçlü,teslim olmaz sanarken. Bir gün anlıyorki kendimizi tanıdıgımızı sanırken aslında tanımıyormuşuz.Hani ne derler çok büyük konuşma.Bana sorsanız,asla duygularına kapılmayan,sözlerimi  başkalarının ne düşünecegini umursamadan söyleyen,hayatta yenik düşmeyen,üzülmeyen,aglamayan ne yapacagını bilen ben...Ne kadar büyük konuşmuşum meger.Hayat insanı öyle bir pişiriyor ki,bir bakıyorsunuz o ruhunuz,yüreginize  yenik düşüyor...Hislerime yenik düştügüm bütün duygular ,dizlerim üzerinde diz çöktürüyor ...Çaresizligin,göz yaşların,özlemlerin,isyanların diz boyu gezdigi bir hayatın içinde Allah'a aglıyan bir çocuk kadar korunaksız oluyorum.......Allahım kudretin beni kul olarak aşka adamaksa aşkı yaşamadan önce kudretinle beni yak .Yakki ateşin ateşinden kuvvetli olanın yolu olsun aşkım.Allahım bana öyle bir aşk ver ki,nereye baksam suretin gözlerime aksın. Bulaşsın nefesin.Heryerden o nefesi toplayım,topladıkça solugum kesilsin...Ne oldugunu nasıl oldugunu anlamadan.Nasıl bu kadar ait, bu kadar sorgusuz,aşkla çogalıp, aşkla dogdugumu göster.Sanki koca bir su olmak gibi,bütün duvarlarım yıkılmış gibi yatagım, yunus aşkıyla yolum olsun aşka.Bekleyişim güneşin aydınlıgı ile mevlanadan dem vursun aşaka aşk ile ruhuma....Puzzle.

Hiç yorum yok: