Aglıyorsam yaşıyorum ben..

Uzun bir gecenin ardından,yorgun bir bünye ile yazmak ,insan kabuguna kapanıp hayatla ilişkisini kesmek istiyor.Ne bir ses nede konuşmak sadece iç dünyasına kapanmak.Alıp uzaklara gitmek kendini.Faydası olurmu herşeyden uzak olmalar,Unutmalar,yaşanmışlık ne varsa acılar adına,aglamak adına! Faydası olurmu içindeki o bogum bogum bogazına ,gögsüne çöken agrılı sancılardan kurtulmaya.Tanrım diyorum;bu bir sınavsa ruhumun bedenime yaşattıgı, bu sınavlara girip çıkmaktan degil isyanım,Tanrım ya bana kısa yoldan hakettigim hayatımı ver yada hayattan çek al....Ne kolay degilmi tanrı ile bile pazarlık etmek.Senin benden talebin varsa benimden senden bir şartım var?
Şah damarından daha yakın derler hani
Ölüm için
Ve sen ölümden daha yakınsın aşk,
Benim için
O kadar ki ey aşk ölümden önce öldüreceksin beni
Ölüm ise eli boş dönecek Tanrı’ya
Senin için ..............Bocalamalar,boşluklar,sayıklamalar,iki arada aklın ve iç sesin arasında acının sesiyle mücadele etmek...Ruhum ve kalbim,vijdan sesim mantıgımla şavaşıyor,galip olan baskın olan kalbim diyorum.Kalbimse bedenime hükmederken aklım dur diyor,vijdanımsa neden? nedenler savuruyor.Bir beden olarak yarattın beni tanrım.O bedene kaç duygu,kaç kişilik,kaç türlü mutluluk,acı,öfke,isyan,nefreti soktun ve neden tanrım neden?..Tanrı baktı, gök yüzünden bir damla düştü yanagıma...Aglaman için dedi,çünkü aglıyorsan yaşıyorsun sen..Aşk agladı.tanrı agladı,hayat içinde ben agladım.Aşka aşık ruhum aşka agladı...Puzzle.

6 yorum:

Bubenmishim dedi ki...

aklıma sezenin şarkısı geldi..

Ağlamak güzeldir
Süzülürken yaşlar gözünden
Sakın utanma
Ağlamak öfke delice nefret
Doruklarda aşk doyumsuz sevinç
Kahreden keder kısaca hayat
Ve nefesindir ve nefesindir
Ağlamak şu geçici dünyada
Herşeye rağmen varolmak demek
Ağlamak yaşanan binlerce duygu
İnsanca coşkunun güzel bir şeyidir
Ağlamak senin kara dünyada
Hala sevdiğin ve hissettiğin
Tüm güzelligin ve çirkinliğinle
Var olduğundur var olduğundur....

ağlıyorsan gerçekten varsın demek...sevgiyle kal...

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın içindeki fırtınaları. Daha güzel ve anlamlı kelime kalmamşıtır boğazında. Düğüm açıldı ve sen buraya döktün bütün isyanalrı ben okudum ve senin duygularını paylaştım. Eliine sağlık

Puzzle. dedi ki...

Bubenmishim ..Aglamak bazen yangınları söndürmek,bazense kurumuya yüz tutmuş duyguları dile getirmektir.kalbi oldugunu bir kez daha hatırlıyor insan.paylaşımın için yürekten sevgiler,allah aglatmasın seven kalpleri,yolun güzellik olsun.

Puzzle. dedi ki...

SİYAH KELEBEK..seninde yolun güzellik olsun,dostlar sagolsun. yüreginden dökülen sözlerler kadar dostun olsun.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Bu duygu fırtınası daha ne kadar güzel anlatılabilir ki?Ben pek yazabilen biri değilim sevgili PUZZLE.özdemir Asaf'ın bir şiirini paylaşmak isterim.

ağlamak
bazı acılara yetmez
bazı ölümlere

örtüsüdür bazı acıların
örter, örtülmez
savunur bir süre

ağlayanlar sevinmeli
sevin ağlayabiliyorsan
acılar art arda dinmeli

durur bir nöbetçi gibi
durur bir bekçi gibi
zamana gülmeli! gülmeli!

sevin ağlayabiliyorsan
unutmanın kardeşidir ağlamak
uyanır uyanır yatağında duyguların
düşüncenin kucağında hep çocuktur ağlamak.

Puzzle. dedi ki...

Dalgaları Aşmak..Güzel yorumların ve ziyaretin mutlu etti beni.Hoş geldin mutluluk getirdin yine...Özdemir Asaf'ında dedigi gibi;ağlayanlar sevinmeli
sevin ağlayabiliyorsan.