Kadın...

İçime sıgdıramamak  seni. Sevgi denen  o bütün kelimeleri..İçimde sen oluşu,aşk oluşunu..Sen aşk mısın? Sen dünyada tanrının yarattıgı en güzel duygu.Bakış,sesleniş,dokunuş.özlem,dudakları kavuran hasret,buram buram Kadın ...Sen tanrının yarattıgı tek aşk mısın?...Kadın anlından öpesim var,defalarca,ne kadar öptügümün sayısını bilmeden,yapbozlarımın içinde seni yeniden yaratıp yeniden öpebilmek için... Tek bir parçasını bırakıyorum; kalbini. Avuçlarımın içinde sıkı sıkı...O parçayı koymaya elim varmıyor.Beni tamamlayan tek parçayı .Senin anlını öpmek en masum sıcaklık bana .Anlından öperken en masum sarılışım , içimden sana dogmak varolmak,içime koyup taşmak ,Aya bakmak ,Tanrıdan dilenmek gibi Cennettinde soluklanmak .Bir kadın nasıl sevilebilirse ,ölümde olsa ucunda sevmek gibi. Ya da ölerek değil, yaşayarak kurban etmek kendimi....Buradayım,bekliyorum. Mavi bir bakışın derinligine alıp,solugunu dudaklarıma sarmak istiyorum.

2 yorum:

stuven dedi ki...

tebrik ediyorum harika bir yazı olmuş ve bana öyle geliyor ki yer yer bloga girip bu yazıyı okuyacağım...

Puzzle. dedi ki...

STUVEN..gönüller aynı dili konuşursa, gözde severek anlayarak okumuşsa ne güzel.saglıkla güzellikler yolunuz olsun.