Gel Diyorsun

Neden isyanlardasın
Neden fırtınalıdır yüreğin
Akdenizin meltemi gibi esmek varken
Neden Karadeniz eser,
Neden hırçındır yüreğin…

Ah sevgili gıyabi diyorsun sevgime
Aşkta gıyabi sevgi olur mu
Benim sevgim sözde değil ki özde
Öze kazınmışsın bir kez
Gıyabi olur mu sevgi, sözde olur mu aşk…

Biliyorum senden çok uzağım
Ama sadece senden uzağım
Ya kalbim?
O aldığın nefes kadar yakınında
Biz beraber soluyoruz hayatı...

Hasretsin biliyorum
Hasretsin bir bakışa, bir dokunuşa
Saçlarımı, bir sıvazlayışa hasretsin…
Bir görebilseydim diyorsun,gözlerinin maviligini
Bir görebilseydim yüzünü severdim…

Peki, yüreğimi görebiliyor musun can?
Diyebilir misin?
Göremediğim yüreğin sevgisi yalan…
Aşk yalan…
Yürek hisseder can, görmez ama duyar
Seven yüreğin ispatı olmaz ki
Sadece hisseder ve sever…

O zaman…
O zaman aşk görmekte değil
Duymakta ve hissetmekteymiş…
İki yüreğin tek kelepçeyle kilitlenmesinde…

Geceleri yıldızlar yalnız kayar diyorsun,
Diyorsun da…
Kayarken geriye binlerce yıldız bırakır...
Güneş’se yalnız batar diyorsun
Batar da…
Bir doğmaya görsün
Doğuşu binlerce karanlığı örter…
Varsın ay yalnız doğsun
Güneşin ışığı,
Ay’a da, geceye de yeter…

Üzülme bahar geçti, yaz geçti diye
Öyle bir doğuş doğacağım ki sana
Dört mevsim ışıyacak, ısınacak yüreğin…
Gel diyorsun ya bir de…
Geleceğim sevgili nasıl gelmem ki
Son kez değil sonsuza dek geleceğim hem de…
Bensiz Ankara hep yağmurlu olacak belki ama
Sen asla bensiz olmayacaksın…
Sen hep yanımda olacaksın
Hep benli...
Ben de hep seninle
Hep senli…

S.S

Hiç yorum yok: